środa, 7 października 2015

List gończy

Moi kochani!
Nastał październik, miesiąc wyjątkowo nieprzyjazny dla mózgowców i kujonów, szczególnie narażonych na udział w olimpiadach przedmiotowych. Niestety, zaliczam się do grona tychże nieszczęśników, toteż na moich barkach spoczął obowiązek reprezentowania mojego gimnazjum na trzech olimpiadach z przedmiotów ścisłych - biologii, matematyki i geografii. Żałuję, że nie mogę być z matematyki tak kiepska jak Jamie!
Co wiąże się z nadejściem października? Ano, susza literacka. Nie mogę napisać nic w miarę sensownego, a jeśli mogę, to nie mam na to czasu.  W dodatku, muszę czytać (właściwie, to lektura na wczoraj) Krzyżaków, żeby nie dostać kolejnego karabinu w dzienniku!
Tak właśnie, obowiązek czytania lektur chyba zakłóci rutynowy ciąg moich ocen w dzienniku.
Jednakże, postaram się być dzielna jak Zbyszko z Bogdańca i do końca października postaram się wstawić rozdział! A jeśli nie - jest jeszcze listopad!
Mam nadzieję, że do tej pory nie wyjdę z wprawy i uda mi się doprowadzić losy Marmolady i Andrzeja do samego końca.
Umh, więc, skoro już tak się rozgadałam, może podzielicie się ze mną swoimi domysłami co do dalszych losów bohaterów? Podpowiem tylko - nie będzie nudno!
A teraz, pozwolę sobie wstawić cytat, który idealnie opisuje to, co przeżywam w murach szkoły:

"It wasn't my day. My week. My month. (...)" - Charles Bukowski

White Rabbit

*Jeśli ktoś nie wyłapał gry słownej - pierwszy człon imienia Jamie (jam) to po prostu dżem bądź marmolada :)

3 komentarze:

  1. Krzyżacy! Współczuję :/
    U mnie terz pełno konkursów ale mnie to czesciowo nie dotyczy ;) ( no z wyjątkiem kuratoryjnego z j. Ang )
    Życze ci powodzenia w konkursach i dużej weny bo szczerze nie mam pojęcia co dalej może się dziać, a sama powiedziałaś ze będzie ciekawie ;)
    Nie mogę się doczekać kiedy wrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, szkoda, ale w sumie ja i tak nie wchodziłam tu od wieków i mam 2 rozdziały do nadrobienia, także pocieszam się, że będę mogła coś Twojego jeszcze poczytać xDD
    Dalszych losów bohaterów nie będę zgadywać, bo skoro mam zaległości, to pewnie byłoby to dość zabawne XD
    W każdym razie powodzenia w konkursach! Czasu! Weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tak czekam XD cholera jasna, psiakrew!

    OdpowiedzUsuń

oreuis
.
.
.
.
.
.